Ska försöka på mig med det här att blogga en gång till

Även fast jag egentligen alltid haft kavr bloggen har jag inte bloggat på säkert en månad. Hehehehe, jag kanske inte är världens bästa bloggare, men nu ska ge det ett nytt försök. Iallafall försöka. Det blir alltid så att när jag börjar skolan så fastnar jag mer för att blogga (suprise), och nu börjar skolan om 4 DAGAAAAAR :( Sommarlovet har gått riiiiktigt snabbt, som alltid, men det har varit riktigt bra ändå.
Dagen: Jag har varit med Erika i stan, det är en festival i stan, så då tänkte jag att det måste vara massa gratissaker som delas ut, och jag hade rätt! Har samlat på mej hur mycket som helst, det kanske kommer en bild på det imorgon ;)
 
I brist på nya bilder blir det en gammal från arkivet.
 

PUSS OCH HEJ, LEVERPASTEJ!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag har startat en ny novell om killarna i One Direction, och jag hoppas att du vill läsa den. Ge både bra som dålig kretik :)

Ha en bra dag. Kram

2012-11-08 @ 21:33:48
URL: http://storys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0