Beach 2012

Hahaha, lite kul hur många tjejer som "taggar inför Beach 2012". Själv säger jag det (på driv då), men själv tycker jag inte att man kan kalla stränderna här i Sverige för en riktig Beach. På beachen ska det 1. Vara varmt- något som Sverige saknar totalt, och sen 2. Det finns ingen tvåa, men allt lät så mycket proffsigare då..
Men är det bara jag, eller får mi också sämre humör beroende på hur vädret är? Om jag vaknar och ser att det är 22° utomhus så blir ju jag såklart mycket gladare, men på sistonde har det ju varit förjävligt väder, och jag blir inte direkt taggad på sommaren då..
Vet inte riktigt vad denna text handlar om tillslut, om att alla "taggar inför beach 2012", att jag hatar Sveriges stränder eller att jag hatar Sveriges väder, men jag behövde bara skriva av mig lite.
HAHAHA, SHIT VILKEN KLOCKREN BILD ↑ TILL INLÄGGET, PRECIS VAD JAG VILL FÅ UT AV DET!
Tryck på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0