Ett sånt dära inlägg om min dag

Min uppdatering har inte varit på topp denna vecka, me det beror helt enkelt på att jag inte har haft något att skriva om, eftersom jag har skrivit tidigare att jag inte ska skriva så mycket om mitt liv.. Men nu har så många interessanta saker hänt, så det är nödvändigt att jag skriver om det nu.
För det första, jag lever. Jag var nyss ute och sprang 5 kilometer, jag och Cornelia ska ju springa tjejmilen i september, så måste springa mycket nu. Och påtal om Cornelia, på lördag morgon kommer jag att åka ner till Götet (moster) och vara där i en dag, den på söndag kommer jag att ta ett tåg från Götet till Cornelia! Inte ofta jag träffar henne, så det kommer bli gryyyymt kul! Kommer vara där ända tills Torsdag, så stannar där inte typ fyra dagar.
Andra sommarplaner:
•Farmor och Farfar
STADIUM SPORTSCAMP!!!!
Flyttar
BASKETLÄGER!!!

Jaa, jag längtar iallafall sjukt mycket till sommaren, kommer bli bäst!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0