Gästbloggning!

Hooolla, hejsan eller vad man nu känner för att säga..

Gästbloggning pågår (då statistiken på denna bloggen är HEMSK)..
Jag heter Cornelia, men kalla mig gärna för Berta!

Vad fick jag Berta ifrån???
Iallafall, Julius orkar inte blogga och alltså suger hennes uppdatering så jag gör det istället!
Julia kommer hit (till moi) på Söndag och stannar här tills torsdag.
Är lite sur att hon inte kunde va här på midsommar, som jag alltså får spendera utan henne, på en stor gård med stelt folk som vi båda känner, haha...
Men hon och sina läger, verkar vara oslagbara, eller är det bara jag som tycker det..? haha
Ja, längre inlägg orkar jag inte skriva, så ni får stå ut.
Skåne hälsar
Vi äger ut stockholm <3
hehe..
Ha det!



image description
hittade dem flesta i arkivet, hehe..
nog söta bilder eller??
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0