Hoppas det funkar denna gång..

FRÅN OCK MED NU HATAR JAG NYA BLOGG.SE! Asså åhhhh, jag skrev ett riktigt satsinlägg som va skitinteressant och allt, men då kommer blogg.se och LÄGGER INTE UPP TEXTEN?? Aja, nu får jag skriva om det bara..
Är iallafall hos farmor och farfar just, så lånar deras dator att blogga ifrån eftersom MOBILAPPEN INTE HELLER FUNKAR :( Men jag kommer inte kunna lägga upp några egna bilder heller eftersom det inte är min dator.. Men imorn åker jag hem, jag och Ida kommer åka samma tåg, så då blir inte jag helt ensam. Lovar att vi kommer glömma byta tåg eller nåt och fastna i mitt i ingenstans.. hehehe
Men sen på lördag ska jag åka på basketläger, kommer bli så gryyymt kul! Dessutom är vi rätt så många från mitt lag som ska dit, så det blir grymt :D
ADjö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0