Jag är lycklig just nu.

Just nu, det har vart så i några dagar nu, har jag och är jag så otroligt glad och lycklig. Det är sommar, den bästa på tiden på året och på tisdag är det skolavslutning. Man kan säga att alla man lektioner är slut, vi gör ändå inget vettigt på dem, det går bra med träningen och jag känner absolut ingen stress i livet alls. Livet leker (oj, nu lät jag verkligen som en poet, men det är så) och jag njuter av det.
Somaren 2012 kommer verkligen bli grym, jag har två basketläger, båda är en vecka lång, jag har ett guldkort på Gröna Lund, så jag kommer kunna åka dit hur mycket som helst, jag och min familj kommer flytta, mina kompisar kommer vara här under en stor del av sommaren, så det betyder att jag inte kommer bli helt mobbad...
Alla härliga sommarbilder är från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Den coollllllaaaaaaaaste

OMG, guldkort????

2012-06-04 @ 21:53:28
Postat av: Elin

Vilka härligt somriga bilder du hittat!! :)

2012-07-04 @ 10:32:29
URL: http://ceags.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0