Ny-Gammal Blogg!

Jadå, ni läste rätt. Jag börjar blogga igen nu (trettiosjunde gången gilt som man säger) men har kvar samma bloggdomän eftersom jag tycker att namnet är så bra.. Men denna blogg kommer bli lite mer fri, jag kommer inte uppdatera jämnt och jag kommer inte skriva om mitt liv. Om något interessant händer (som att jag ser en fluga) så kanske jag skriver om det eller något, men här kommer jag nog främst lägga upp texter, inspirationsbilder och ibland även egna bilder. Jag har ingen pro-kamera, men jag planerar att skaffa en när jag har tllräckligt med pengar (och orkar spara). Men tills dess så får ni nöja er med mina alldeldes underbara iPhone 4 bilder.
Nu kanske ni vill ha lite information om mig, personen bakom skrivandet. Namnet var Julia, Julia Eineborg ***** (Känner inte att främligar behöver veta hela mitt efternamn eftersom detta är internet och vad som helt kan hända..) Jag är tretton år och går i sjuan just nu, börjar åttan nu i höst. Jag är väl som vilken vanlig tretton åring som helst, jag är ofta med kompisar efter skolan, annars så pluggar jag eller så tränar jag basket ♥
Header här på bloggen kommer upp snart, ska bara be tvinga en kompis att sätta in den..
Ja, detta tycker jag blev ett rätt långt intro inlägg, så om du har kommit hela vägen ner hit så vill jag gratulera dig!
Ifall det inte är mina bilder så lägger jag alltid dit en källa på bilden, så det är bara att trycka på den så kommer du till källan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0