Tipsar-Bloggar

Tänkte ta och tipsa om några bloggar som jag läser dagligen, förutom "Storbloggarna" då (Kissie, Kenza osv)
JuliahOfSweden.se
En grymt stark tjej som har förlorat nästan hela sin familj, men håller sig ändå stark. Jag läser hennes blogg flera gånger dagligen, och den är verkligen grym! Finns inte så mycket mer att säga, Gå in och kolla in den!

Torpenbergs.blogg.se
Denna blogg läser jag också dagligen, en söt tjej som tar jätte fina bilder och fina designer. Plus så har hon en grym novell som är den bästa jag någonsin läst, så gå gärna in och kolla på den häääär!
Hennes blogg och därför också grym, så gå in och kolla den också!


Jag läser en massa andra bloggar också, men just nu orkar jag verkligen inte skriva mer, så ni får nöja er med detta!(+att vissa (Cornelia) har kod, så kan inte skriva om den)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0