Uppdaterar LIVE

Känner att min bloggning inte har varit på topp den senaste veckan, och min enda ursäkt till det är att jag är här nere i varma Skåne-Land och hälsar på Cornelia. Och då hoppas jag att ni du förstår att jag inte uppdaterar som en galning..
IALLAFALL, Tänkte visa ett litet schema på vad vi har gjort de senaste dagarna:
SÖNDAG: Kom fram vid tolv och då hade hon också gäster, så då fick jag lära känna några nya nio-åringar ;)
MÅNDAG: Vi tyckte att det var så fint väder så vi stack och badade vid havet och träffade då också en av Cornelias kompisar. Sen kände vi att vi var tvunga att köpa en glass (??) så vi gick i en halvtimma för att köpa den. EN
F?&%€*G HALVTIMMA! Sen när vi kom fram blåste det skitmycket, jag hade skavsår så kunde inte gå med mina skor så fick gå överallt barfota. Inget jag skulle rekommendera. Men det var väl en ändå en härlig dag :D
TISDAG: Vi åkte in till stan och kollade på bio, Snow White and the Huntsman, ett hett tips om man säger så.. Men sen på kvällen hängde vi med alla sköna typer på hennes gata, mycket bättre än min med 70-åriga tanter och gubbar..
ONSDAG: Vi var ute och sprang en helt patetisk runda på 1,8 kilometer för att ingen orkade springa mer just då. Sen skämdes Cornelia så mycket för mig när vi sprang, så vi fysade inte efteråt.. Men sen på kvällen har vi umgåtts med folket här på gatan igen.
IMORGON: Ska åka in till stan och bowla (tradition) med Cornelia och hennes balla kompiar, men sen på kvällen åker jag hem.. :(
Så har min vecka varit, men från och med nu ska jag försöka uppdatera bättre, så ha det bra!
Bild saknas pga att varken bloggaren eller internet nere i Skåne orkar funka, med vänliga hälsningar blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0